Maksimaalse tulemuse saladus

Athletes in Action ja Eesti Kergejõustikuliidu poolt korraldatav koolitus 18.-20. juunil Tallinnas ja 25.-27.juunil Tartus

Registreeri koolitusele

Registreerimise järel saadetakse Teile kiri e-posti kogu vajaliku infoga.

Palun tee oma valik
0.00 EUR
Palun täida
Palun täida
Palun täida
Palun täida
Palun täida väli
Palun tee oma valik
Palun täida
Palun tee valik
Palun tee valik
Palun täida see väli
Palun täida väli
Palun täida väli
Invalid Input
Invalid Input

Koolitus "Maksimaalse tulemuse saladus"

18.–20. juunil Tallinnas ja 25.–27. juunil Tartus 
Korraldajad: Athletes in Action koostöös Eesti Kergejõustikuliiduga

Koolituspäevad Tallinnas ja Tartus

Koolitus toimub kolmel õhtul, Tallinnas 18.–20. juunil ja Tartus 25.–27. juunil. Iga õhtu koosneb kolmest osast: kell 18 on lühike teooriaosa, kell 19 on juhendatud treening ning pärast seda vaba arutelu koos snäkiga. Koolitus on vabas vormis ning võimalik on valida osalemist ka paaril päeval kolmest.

Registreerimise tähtaeg

Tallinna üritusele 17.06 ja Tartu üritusele 24.06

Osalustasu

Ühel päeval osalemistasu on 10 eurot, kõigil kolmel päeval osalejatele 25 eur.

Koolitustõend

Eesti Kergejõustikuliit väljastab kõigile osalenutele koolitustõendi. Tõendi väljastamiseks on vaja osaleja isikukoodi.

Kõnelejad

Koolituse peakõneleja on jooksutreener Mark Misch (USA), kes juhendab Eesti olümpialasi Tiidrek Nurmet ja Kaur Kivistikku ning kelle treeningmetoodikat iseloomustab mitmekülgne lähenemine sportlasele (the whole athlete approach). Spordipsühholoogia konsultandi vaatenurgast kõneleb Elina Kivinukk ja isiklikke kogemusi jagab pikamaajooksja Tiidrek Nurme. NB! Mark Misch räägib inglise keeles.

Mark Misch

Mark Misch

Treener

Elina Kivinukk

Elina Kivinukk

Spordikaplan

Tiidrek Nurme

Tiidrek Nurme

Jooksja

Mark Misch
Mark Misch on Eesti olümpiasportlaste Tiidrek Nurme ja Kaur Kivistiku treener, samuti töötab ta Colorado ülikooli murdmaajooksu meeskonna peatreenerina. Mark on endine NCAA II liiga krossijooksu treenerite ühingu president. Tal on 31-aastane jooksustaaž, läbinud üle 137 000 kilomeetri, 24 aastat tegutsenud treenerina noorte- ja ülikoolispordis nii riiklikul kui ka rahvusvahelisel tasemel.
Selleks, et treener saaks sportlasele koostada sobivat treeningplaani ja teda õigesti juhendada, peab treener sportlast isiklikult tundma. Usun tervikliku sportlase lähenemisse ning Eestis jagan oma kogemusi, kuidas olen seda lähenemist oma töös rakendanud. Kindlasti soovitan osa võtta ka õhtustest treeningutest, kus annan näpunäiteid, kuidas tõhusamalt treenida.
Elina Kivinukk
Elina Kivinukk on õppinud spordipsühholoogiat Jyväskyläs ja Leipzigis, oma magistritöös uuris Eesti treenerite viise, kuidas nad õpetavad eluks vajalikke oskusi. Tallinna Kristliku Mosaiik koguduse liige ning sel aastal on keskendunud spordikaplanaadi rajamisele Eestis. Erinevalt Markist ja Tiidrekust Elina üldse ei jookse, isegi trammi peale mitte.
Koolitusel pikin vahele kasulikke tükke uuematest uuringutest, mis puudutavad motivatsiooni, eluks vajalike oskuste omandamist spordis ning sportlase ja treeneri suhet. Kindlasti tutvustan spordikaplani rolli ja räägin, mis sellest võiks kasu olla.
Tiidrek Nurme
Tiidrek Nurmel on kolm põhilist identiteedi: sportlane, pereisa ja kristlane. Ta on kolmteist korda uuendanud Eesti rekordeid keskmaa- ja pikamaajooksu distantsidel. Osalenud olümpiamängudel Pekingis 2008 ja Rio de Janeiros 2016. Tal on 16-aastane jooksustaaž, läbinud üle 60 000 kilomeetri. Ta on olnud 12 aastat abielus, peres on kolm last. Töötanud pastori abina ning on Tartu Kolgata Baptistikoguduse diakon. Õppinud usuteadust ja kehakultuuri.
Olen eelkõige praktik, kes räägib koolitusel oma kogemustest, kuidas saavutada suurepäraseid sportlikke tulemusi nii, et tervis jääks alles, hing oleks hoitud ning kuidas teekond sportlike tulemusteni oleks nauditav kõigile asjaosalistele.

18. juuni, teisipäev

Tallinna koolituse esimene päev

Teoreetiline osa: Sportlase füüsiline ettevalmistus.
Kuidas hoida vormi üle mitme kuu? 
Kui palju on kasu treeninggrupist? 
Kui palju on kasu meeskonnast? 
Kuidas treenides hoida tervist nii, et ei saaks vigastusi? 
Kuidas spordiaastat periodiseerida? 
Praktiline osa: Jooksuharjutused ja tehnika / kereharjutused

19. juuni, kolmapäev

Tallinna koolituse teine päev

Teoreetiline osa: Sportlase psühholoogiline ettevalmistus. 
Kuidas valmistada sportlast ette pingega toime tulemiseks? 
Kuidas hoida elu tervikuna tasakaalus? 
Kuidas vastutuse koormaga toime tulla? 
Kuidas tagasilöökidega toime tulla? 
Kuidas valmistub treener sportlase etteasteks?
Praktiline osa: Fartlek / ainevahetus pikamaajooksu treeningul.

20. juuni, neljapäev

Tallinna koolituse kolmas päev

Teoreetiline osa: Sportlase vaimne ettevalmistus. 
Mida kujutab endast olümpiamängude Religious Center? 
Psühholoogiline vs vaimne ettevalmistus? 
Missugune on spordikaplani roll tippspordis? 
Kas ja kuidas aitab vaimne ettevalmistus võistlussooritusele kaasa? 
Kuidas saab treener aidata sportlast vaimselt ette valmistada? 
Praktiline osa: Mäkkejooksud ja kiirustrenn.

25. juuni, teisipäev

Tartu koolituse esimene päev

Teoreetiline osa: Sportlase füüsiline ettevalmistus.
Kuidas hoida vormi üle mitme kuu? 
Kui palju on kasu treeninggrupist? 
Kui palju on kasu meeskonnast? 
Kuidas treenides hoida tervist nii, et ei saaks vigastusi? 
Kuidas spordiaastat periodiseerida? 
Praktiline osa: Jooksuharjutused ja tehnika / kereharjutused

26. juuni, kolmapäev

Tartu koolituse teine päev

Teoreetiline osa: Sportlase psühholoogiline ettevalmistus. 
Kuidas valmistada sportlast ette pingega toime tulemiseks? 
Kuidas hoida elu tervikuna tasakaalus? 
Kuidas vastutuse koormaga toime tulla? 
Kuidas tagasilöökidega toime tulla? 
Kuidas valmistub treener sportlase etteasteks?
Praktiline osa: Fartlek / ainevahetus pikamaajooksu treeningul.

27. juuni, neljapäev

Tartu koolituse kolmas päev

Teoreetiline osa: Sportlase vaimne ettevalmistus. 
Mida kujutab endast olümpiamängude Religious Center? 
Psühholoogiline vs vaimne ettevalmistus? 
Missugune on spordikaplani roll tippspordis? 
Kas ja kuidas aitab vaimne ettevalmistus võistlussooritusele kaasa? 
Kuidas saab treener aidata sportlast vaimselt ette valmistada? 
Praktiline osa: Mäkkejooksud ja kiirustrenn.

Koolitus Tallinnas

Agape Kohvik
Audentes
Tondi 84/2, 11316 Tallinn

Spordikeskuses on palju häid võimalusi sportimiseks aasta ringi.

18. - 20. juunil toimuv koolitus leiab aset Audentese Spordikeskuse Stuudio 3 saalis.

Audentesesse tulles tasuks varuda kümme minutit lisaaega, et leida sõidukile parkimiskorraldusele vastav koht. 

Täpsem info parkimise kohta vaata Audentese kodulehelt: https://audentes.ee/parkimine/

Aadress

location_onTondi 84/2, 11316 Tallinn. Stuudio 3 saal.

Google Maps

Koolitus Tartus

Agape Kohvik
Agape Kohvik
KArl ernst von Baeri 1, Tartu

Agape Kohvik on üritustesari, kus pakutakse tummist kohvi, saab nautida head seltskonda ja võib arutleda väga erinevatel teemadel. 

25. - 27. juunil toimuv koolitus leiab aset Agape Kohvikus.

Agape Kohvik asub Tartu kesklinnas Ülikooli peahoonest umbes 300m kaugusel. Baeri ja Jakobi tänava ristmikul, maja ees on autoparkla. Autoparklast on näha suurt silti Agape kohvik, mille kõrval on trepp ja klaasuks - see ongi Agape Kohvik

Aadress

location_onKarl Ernst von Baeri 1, Tartu

Google Maps
 
 

Võta meiega ühendust

Kommentaaride ja küsimuste puhul võta meiega ühendust.

    Tiidrek Nurme
  • +372 5647 3364
  • tiidrek@gmail.com
  • Merlyn Lipp
  • +372 5841 4516
  • merlyn@ekjl.ee
  • Herman Jürgens
  • +372 5647 7797
  • herman@agape.ee
Athletes in Action
Eesti Kergejõustikuliit
Agape Kohvik